Jeroen en Hanneke verkennen Maleisië

Cameron Highlands

Haa! OK jullie hebben al kunnen genieten van een paar foto's van de theeplantages en de jungle in de Cameron Highlands, nu even een korte story. Op woensdag 11 juli zijn we s' morgens door onze gids opgehaald en samen met 4 Fransen de jungle ingetrokken. Onze gids, een man van 65 jaar!!!, was echt een superheld! Hij vertelde alles over plantjes, beestjes en met zijn hakmes maakte hij korte metten met struiken en takken die op ons 'pad' lagen. Ondertussen maakte hij van rotan uit de jungle armbanden en onderzetters voor pannen! Het was een zware tocht en flink zweten in de vochtige jungle maar het was absoluut de moeite waard! S' middags dus door de theeplantages gewandeld en natuurlijk genoten van een lekker bakkie thee! Na een heerlijke, enigszins lauwe douche, hadden we wel een lekker maal (rijst haha)verdiend! 'S avonds nog f een borrel gedronken in onze Jungle Bar en op de achtergrond geluisterd naar de muzikale backpackers onder ons die met hun gitaar liederen ten gehore brachten bij het kampvuur. Op naar een tussenstop in Kuala Lumpur voordat we naar Borneo vertrekken. Doeiii Jeroen en Hanneke

Joni

klinkt goed!

Ben benieuwd wat jullie in Borneo allemaal op het programma hebben staan :)

Tunafish